مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 18:252023-02-28سياسي

آگاهی والدین پیش نیاز پیشگیری از اعتیاد فرزندان است 


مدیرکل بهزیستی استان زنجان به آگاه سازی والدین و ارتباط موثر با فرزندان برای پیشگیری از اعتیاد تأکید کرد و گفت: آگاهی والدین پیش نیاز پیشگیری از اعتیاد فرزندان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سلمان حسینی، عصر سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: از یک تا 15 اسفندماه کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد انجام می شود و از طریق رسانه های دیداری، شنیداری و مکتوب و فضای مجازی با شعار والدین آگاه، فرزند ایمن اطلاع رسانی لازم صوت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه با وجود شرح وظایف متعدد و متنوع، وظیفه بهزیستی درمان نیست، ابراز کرد: بیشترین رسالت این سازمان در حوزه پیشگیری بوده و هرچقدر در این بخش کار کنیم شاهد آسیب کمتر خواهیم بود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه پدر و مادری که رابطه خوبی با فرزند خود داشته و مهارت فرزندپروری داشته باشند، والدین موثر خوانده می شوند، بیان کرد: در این کارزار قصد داریم به والدین آموزش دهیم آیا دوست فرزند خود را می شناسید؟ وی تکرار را عامل تقویت رفتار و فرهنگ سازی دانست و گفت: در این کارزار تأکید بر این است که والدین در مورد دوستان فرزند خود آگاهی یابند و مهارت های ارتباطی را در خانواده تقویت کنند تا در آینده دچار مشکل نشوند و فرزندان چالش ها و حرف های خود را در وهله نخست با پدر و مادر درمیان بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگاهی والدین پیش نیاز پیشگیری از اعتیاد فرزندان است 

آگاهی والدین پیش نیاز پیشگیری از اعتیاد فرزندان است